2007. március 5., hétfő

Blow - OST (2001)

Nálunk Betépve címmel játszották Ted Demme 2001-ben valós események alapján forgatott filmjét.
Főhőse, George Jung (Johnny Depp) aki életéről így vallott egy dokumentumfilmben:
"Én voltam az a fickó, akinek nemcsak rengeteg pénze volt, de korlátlan mennyiségű kokainhoz tudott hozzájutni. És még ha úgy néztem is ki, mint Lugosi Béla, nekem volt a világon a legjobb nőm, mert akkoriban az emberek, de különösen a csajok, szinte szerelmesek voltak a kokainba. Meg persze a pénzbe. Egy időben nagyon belemerültem. De aztán azt kérdeztem magamtól: mi a túrónak csinálom ezt?”
A film zenéje hitelesen idézi meg a történet korát és helyszínét, a hetvenes évek Amerikáját.

Egy dal a filmzenéből: a Ram Jam együttes Black Betty című felvétele:


A filmben elhangzó dalok:

1. Rolling Stones, the - Can`t You Hear Me Knocking
2. Link Wray - Rumble
3. Faces - Glad And Sorry
4. Cream - Strange Brew
5. Ram Jam - Black Betty
6. Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light
7. Willie Rosario - Let's Boogaloo
8. KC & The Sunshine Band - Keep It Comin' Love
9. J. Girls - Yellow World
10. Lynyrd Skynyrd - That Smell
11. Bob Dylan - All The Tired Horses
12. Marshall Tucker Band - Can't You See
13. Nikka Costa - Push & Pull

Tömörítés/Bitrate: 224 kb/s
Letöltés/Download
Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails