2007. szeptember 26., szerda

Tatarozás

Lassan egy éve, hogy a kuckót megépítettem, és már látszik rajta a sok használat: repedeznek a falak, mállik a festés, úgyhogy igazán ráfér egy kis tatarozás. A kedves látogatók, vagyis a Ti segítségetekkel én is sokat tanultam az elmúlt időben: az elején nem jeleztem a tömörítés mértékét, most már tudom hogy ez fontos információ, nem mellőzhető. Sokáig az albumokat csak egy tárhelyre töltöttem fel, így ha az valamiért befejezte működését, vagy a fájlt mint illegális tartalmat törölték, az album elveszett. És még sorolhatnám a tapasztalatokat, melyeket a kezdetek óta összegyűjtöttem.
E tapasztalatok birtokában nekiállok a kuckó rendbetételéhez, az alapjaitól kezdve. Ezt csak azért jelzem, mert így kevesebb időm lesz új zenék feltöltésére, újdonságok bemutatására.
Remélem lesz türelmetek a munkát kivárni, s időnként be-belátogattok hozzám az eredményt megszemlélni.
Továbbra is mimdenkit szeretettel várok.

Related Posts with Thumbnails