2008. február 15., péntek

Dire Straits - Brothers in Arms (1985)


A Dire Straits 1985-ös albumához rengeteg emlékem kapcsolódik. Akkoriban végre volt rá pénzem, hogy vegyek egy Videoton rádió-erősítőt és egy két kazettás magnódecket. És ezzel egy egészen új világ nyílt meg számomra. Esténként ott ültem a dobozok előtt, és megpróbáltam mindent, ami számomra a zenében számított, megörökíteni. E korszakom öröksége néhány száz kazetta formájában ma is itt mosolyog le rám a polcokról.
A Dire Straits Brothers in Arms című albuma is kazetta formájában került hozzám, boltban vásároltam, büszkén vittem haza, de amikor kicsomagoltam, és meghallgattam, a felvétel minőségéből azonnal rájöttem, hogy jól átvertek. A kissé sistergő félamatőr kazettát ma is őrzöm.


Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails