2010. március 21., vasárnap

Whitney Houston - The Ballads Collection (2009)

Whitney Houston csodálatos hangú énekesnő. De sajnos a csodálatos hang kevés a boldogsághoz.
Magánéleti problémáit idén állítólag sikerült leküzdenie, s ismét az énekeléssel kíván foglalkozni.
Ez a válogatáslemez e reményt erősítendő jelent meg.

A dalok:

01. I Will Always Love You
02. I Have Nothing
03. Run To You
04. On My Own
05. Count On Me
06. Exhale (Shoop Shoop)
07. All The Man That I Need
08. Where Do Broken Hearts Go
09. When You Believe
10. Why Does It Hurt So Bad
11. Saving All My Love For You
12. I Believe In You And Me
13. You Were Loved
14. Didn't We Almost Have It All
15. One Moment In Time
16. I'll Be Home For Christmas
17. Just The Lonely Talking Again
18. Until You Come Back
19. All At Once
20. Miracle
21. Do You Hear What I Hear (Bonus Track)

Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails