2009. december 2., szerda

V.A. - The Best Singles Of All Time CD4 / The Seventies (2008)

A sorozat negyedik korongján folytatódik a válogatás a hetvenes évek kislemezeiből.

A számok:

[01]. Silver Convention - Fly Robin Fly
[02]. Wild Cherry - Play That Funky Music
[03]. Johnny Nash - I Can See Clearly Now
[04]. Boston - More Than A Feeling
[05]. The O Jays - Love Train
[06]. The Real Thing - You To Me Are Everything
[07]. Glen Campbell - Rhinestone Cowboy
[08]. Minnie Riperton - Loving You
[09]. Billy Thorpe & The Aztecs - Most People I Know (Think That I'm Crazy)
[10]. Andy Gibb - I Just Want To Be Your Everything
[11]. Van Morrison - Brown Eyed Girl
[12]. Billy Paul - Me & Mrs Jones
[13]. Kate Bush - Wuthering Heights
[14]. David Soul - Don't Give Up On Us
[15]. Maria Muldaur - Midnight At The Oasis
[16]. Gary Glitter - I'm The Leader Of The Gang (I Am)
[17]. Three Degrees - When Will I See You Again
[18]. Nilsson - Without You
[19]. Fleetwood Mac - Albatross
[20]. Gloria Gaynor - Never Can Say Goodbye

Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails