2008. október 28., kedd

Sárközy Gergely - Bach

Sárközy Gergely, a hihetetlenül tehetséges magyar gitár- és lantművész Johann Sebastian Bach harpsichordra írt műveiből válogatott néhány darabot, és adja elő őket egy egészen különleges hagszeren, a borítón látható lute-harpsichordon. Azt hiszem ennek a hangszernek még nincs magyar neve.
Nagyon jó zene, nagyon jó előadásban.
A mai zakatoló világban, ha orvos lennék, mindenkinek Bach hallgatását javasolnám gyógyszer helyett.
Őszintén ajánlom Nektek is.

2007. december 23-án, Szenteste előtti nap így ajánlottam figyelmetekbe ezt a lemezt.

A hihetetlenül tehetséges magyar gitár- és lantművésztől tegnap a következő mailt kaptam:
"Jó szándéka ellenére kénytelen leszek feljelenteni Önt,
és magánvádas eljárást indítani Ön ellen.

Szeretettel

Sárközy Gergely"

A válaszom:
"Kedves Gergely!
Zenéjéből arra következtettem, hogy Ön intelligens ember.
Néhány, Önnél ismertebb művész a fenyegetőzés helyett kifejezetten megköszönte zenéje népszerűsítését.
Persze arra is volt példa, hogy valaki azt kérte, egzisztenciális okokból ne tegyem lehetővé lemeze letöltését.
Természetesen az ilyen jellegű kérésnek minden esetben eleget tettem.
Ez a lehetőség Önnek is rendelkezésére állt volna, sajnálom, hogy nem ezt választotta.
Végül csak annyit: a net-tel hiába hadakozik.
Üdvözlettel: Levin"

Mivel a művész úr leveléből arra következtettem: nem örül lemeze megosztásának, a linkjét töröltem.
Ha valaki mégis szeretné meghallgatni, írjon egy mailt, szívesen elküldöm, az ugyanis még nem tilos.

Related Posts with Thumbnails