2011. március 2., szerda

Szabó Balázs Band - Megcsalogató (2010) Origo Studio

'...a zenekar első fölsírása, levegővétele 2009-ben a Suhancos zenekar föloszlásával kezdődött.... mivel életem motorja, lelke a muzsika, így a látszólag bezárt ajtó mögött egy új ötlet fénye szűrődött át. Ebből a fényből legelészett az a bátorság, ami most kiáll eléd, kedves hallgató. Útnak indultam zenészeket verbuválni. Szerettem volna megtalálni a népzenei hangszerek és a könnyűzenei hangszerek közös metszetét, ahol átmerészkedhet az ősi saját és az eltanult modern világ egymáshoz.' (Szabó Balázs)
A zenekar tagjai:
Szabó Balázs - ének, hegedű, gitár, kaval
Szabó János - brácsa, vokál
Rostás Ottó - gitár, ének
Inoka Győző - nagybőgő
Szegedi Attila "Szegecs"- basszusgitár
Fekete Dezső - dobok



A számok:

01. Intro
02. Ádámborda
03. Utazásaim
04. Papagáj
05. Én már nem
06. Csak jó
07. Nem viszik át
08. Vagyok
09. Vége

Related Posts with Thumbnails