2008. augusztus 14., csütörtök

Candy Dulfer - Saxuality (1991)


Candy Dulfer holland szaxofonos 1969. szeptember 19-én született Amszterdamban. Hét évesen kezdett zenélni, tizennégy éves korában a Funky Stuff zenekar vezetője, 19 éves korától jegyzik a nemzetközi zenei életben. Húsz éves korától turnézik és olyan művészekkel lép fel (és közreműködik lemezeiken) mint Prince, Dave Stewart (Eurythmics), Van Morrison, Maceo Parker, Beyoncé, Pink Floyd, Chaka Khan, David Sanborn, Larry Graham, Aretha Franklin, Jimmy Cliff, George Duke, Blondie, Jools Holland, Jamie Cullum, Angie Stone, Tower of Power, The Time, Alan Parsons, Fred Wesley, Pee Wee Ellis, Joey DiFrancesco, Jonathan Butler és sokan mások.
Ráadásul szemtelenül csinos.
Bemutatkozó albuma a Saxuality, melyet Dave Stuart segítségével és közreműködésével készített.

A számok:

01. Pee Wee
02. Saxuality
03. So What
04. Jazzid
05. Heavenly City
06. Donja
07. There Goes The Neighbourhood
08. Mr. Lee
09. Get The Funk
10. Home Is Not A House

Candy Dulfer - Saxuality (1991)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

CRC hiba a 3-as trackben!

Levin írta...

A letöltésnél történhetett valami.
Kipróbáltam: letöltöttem, kicsomagoltam, lejátszottam a 3-as számot, minden oké.
Próbáld meg még egyszer letölteni.

Related Posts with Thumbnails