2008. augusztus 1., péntek

Mark Knopfler - Wag The Dog / OST (1998)


Bár én már több mint tíz éve nem voltam moziban, s előtte is csak gyermekkísérőként ültem be a vetítésekre, a jó filmeket nagyon szeretem. És Barry Levinson Wag The Dog című filmje, amit nálunk azt hiszem Amikor a farok csóválja címmel vetítettek, szerintem nagyon jó film. Maró szatíra az amerikai politikáról és az azt támogató médiáról, olyan szereplőkkel mint Dustin Hoffmann, Robert De Niro, Woody Harrelson és Anne Heche. A zenéjét pedig Mark Knopfler írta és adta elő.
Aki esetleg nem látta, javaslom nézze meg.

A számok:

01. Wag The Dog
02. Working On It
03. In The Heartland
04. An American Hero
05. Just Instinct
06. Stretching Out
07. Drooling National
08. We're Going To War

Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails