2009. október 8., csütörtök

Beatles - With The Beatles (2009)

A digitalizált, remasterelt Beatles lemezeket tartalmazó doboz második korongja az eredetileg 1963. november 22-én megjelent With The Beatles.
Én annak idején jó öreg varázsszemes Philips rádiónkon, rövidhullámon, a Szabad Európa Rádió Teenager Party című műsorában hallottam a lemez dalait először. Ahogy Bródy mondaná, több volt a zaj, mint a jel.
Amikor a hetvenes években először hallottam a Beatles nótákat viszonylag elfogadható minőségben, szinte nem is ismertem rájuk.

A számok:

01. It Won't Be Long
02. All I've Got To Do
03. All My Loving
04. Don't Bother Me
05. Little Child
06. Till There Was You
07. Please Mr. Postman
08. Roll Over Beethoven
09. Hold Me Tight
10. You Really Got A Hold On Me
11. I Wanna Be Your Man
12. Devil In Her Heart
13. Not A Second Time
14. Money (Thats What I Want)

Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails