2009. szeptember 26., szombat

James Taylor - Sweet Baby James (1970)

Számomra az 1970-es év egyik kedvenc lemeze James Taylor amerikai dalnok Sweet Baby James címmel megjelent második albuma volt. Akkoriban kölcsön kaptam néhány napra, és teljesen beleszerelmesedtem. Legközelebb több mint harminc év múlva, 2001-ben jutottam hozzá Kanadában élő nagylányom, és feleségem segítségével.
A hangvétel és stílus, melyet az 1948-ban a Massachusets-i Belmontban született előadó képviselt, a country és a rock valami hallatlanul kellemes vegyülete, nekem legalábbis nagyon tetszik.
A lemez már szerepelt a kuckóban, de mivel a linkjei elhaltak, gondoltam, most veszteségmentes formátumban frissítem.

A számok:

01. Sweet Baby James
02. Lo And Behold
03. Sunny Skies
04. Steamroller
05. Country Road
06. Oh, Susannah
07. Fire And Rain
08. Blossom
09. Anywhere Like Heaven
10. Oh Baby, Don't You Loose Your Lip On Me
11. Suite For 20G

Jelszó/Password: levente

Related Posts with Thumbnails